Näytetään tekstit, joissa on tunniste hikikarpalot. Näytä kaikki tekstit

Operaatio lumilapio 7.2. 1hlö


Lähdettiin yhdeksältä partioasemalta kaivamaan esiin lumeen hautautuneita autoja ja jakamaan toivottavasti hyvää mieltä seuraavana aamuna töihin lähteville autoilijoille. Lapiot heiluivat, selkä tuli kipeäksi ja oli hervottoman hauskaa. Tintin Tango tarjosi kaikille reippailijoille glögit ja meininki oli mahtava!

Kuva: Eve Kutila

Aiheina: , , | Kommentoi

Paluu arkeen

Kesä tuli ja meni. Purjehdittiin, leireiltiin ja purjehdittiin vähän lisää. Kesää ja parhaita hetkiä muistellaan ahikeudella nyt kun on palattu kouluun ja kokouksetkin ovat alkaneet. Palataanpa täällä bloginkin puolella takaisin johonkin ruotuun! Kirjoiteaan kaikki tästä lähtien jotain pientä menneistä tapahtumista. Tässä lyhyesti kesän tapahtumia, kirjoitelkaa enemmän jos muistatte.


Vimma-leiri samoajille ja vanhemmille 6.-12.6.
Hauskaa kuulemma oli ja Kipistäkin oli mukana jotain tyyppejä

Eksymäpyrjehdusta ja veneleffaa 10.7.
Eksyttiin ensin kolmen henkilön voimin ja leffaa katsomassa oli kuusi.

Kuikaus 6.-13.8.
Ellin leirillä oli Kipistä hyvä edustus. Tutustuttiin muihin elliläisiin ja pidettiin kivaa. Meitä ei sade ja ukkonen haitannut! Vai mitä..? Purjehdittiin takaisin kotiin ja nähtii vanha ja vielä vanhempi Albireda

Päpan syysregatta 20.-21.8.
Mikä on tärkeämpää kuin voitto? Tietysi kolmoisvoitto!

Ellin kokous 21.8. 3hlö

Makujen Tapiola 25.-27.8.
Pomppulinnaa, hattaraa ja maskottipuvussa hikoilua

EPT:n rantalentisturnaus 28.8. 4hlö
Treenattiin kesällä Saksan maajoukkueen veteraanin ja mystisen Patrikin kanssa, mutta mikään ei auttanut. Ensi vuonna paremmalla menestyksellä

Kuikauksen palauteilta 3.9. 5hlö
Vuodatettiin murheita ja kaivettiin hampaankolosta kaikki mahdollinen. Päällimmäisenä jäi kuitenkin mieleen että kaikilla oli sittenkin leirillä kivaa. Lopuksi saunottiin peräkärryssä viimeisetkin angstit pois

Aluetapaaminen 5.9. 1hlö

Aiheina: , , , , , , , , , , , , | Kommentoi

Vuosikokous 28.2.2011

Kipin 33. vuosi pyöräytettiin virallisesti käyntiin Espoonlahden kirkolla kuudentoista hengen voimin. Hallituksessa tänä vuonna istuu Juha, Vipi, Sami, Camilla, Joeri, Jouko ja Jarno. Lihanuijaa heiluttelee edelleen allekirjoittanut ja rahoja vartioi tuttuun tapaan Joonas. Maijan sihteerinmantteli periytyi Monnalle. Kiitos edelliselle hallitukselle ja Maijalle huikeudestaan. Uusi hallitus kokoontuu ensimmäisen kerran 13. maaliskuuta Samin luona, jeesss!

Aiheina: , , | Kommentoi

Kolotalkoot 31.10.

Ne kaikista urheimmat ja pelottomimmat johtajat kömpivät kololle sunnuntaiaamun koitteessa (tai todellisuudessa ehkä vähän myöhemmin...) ja kohtasivat kauheudet, joiden rinnalla kaiken maailman Halloween-hirviöt kalpenevat. Uuvuttavan neljän tunnin taistelun jälkeen oli hirveyksistä saatu täpärä voitto, ja sankarit palasivat koteihinsa väsyneinä ja helpottuneina henkiinjäämisestään.

Kunniamaininta sunnuntaiaamun taistosta kuuluu Erika R:lle, Vipille, Teemulle, Camillalle, Hannalle, Sonjalle, Maija H:lle, Ellulle sekä Eevalle. Paikalla oli siis 9 henkilöä.

Aiheina: , , , , , , | Kommentoi

Maailman suurin sauna

Päpan meripartiotoimikunta kutsui Amiraali-iltaan Suomenlinnaan 8.4. Päästiin ihailemaan planetaarioon saksalaisten 60-luvulla rakentamaa laitetta, joka piirsi kupuun tuhansia tähtiä oikeille paikoilleen. Löydettiin Capella ja tukku muita tähtikuvioita. Käytiin kurkkimassa myös RUK:n tupiin, ei ollu pölyjä pyyhitty toviin, aijai. Kerhotilat oli prameat. Kyllä saarella kelpaa! Päätettiin ilta maailman suurimpaan saunaan. Se syö puoli mottia metrin mittaisia halkoja lämmitäkseen ja painoi puolitoista tonnia. Kunnioitettava laitos! Kivaa oli! 1 hlö.

Aiheina: , , , | 3 kommenttia

Haku