AMAZING LÖSÖLÖSÖ! 22 hlö

Vantaa - tulin, näin, voitin!


Jaettiin hommia tälle vuodelle ja Ellin kesäleirille

2 kommenttia

Pestien jakelua, lumien tiputtelua ja muuta 2hlö

Täällä kuva


jaettiin ensi kesäleirille ko. pesti Joukon kaa.

-Vip

Aiheina: , , , , | 1 kommentti

Lösöilyä 4 hlö

Super salaista kokoustelua ja salaisten paikkojen tsekkailua

Aiheina: , , , , | Kommentoi

KESIS´11

Loppukesän kirpaisevan kauniit auringonsäteet hyväilevät koko kesän purjeveneellä ruskettunutta ihoa, leppeä tuuli häivyttää viimeisetkin huolet harteilta. Leirikeittiöstä leijaileva tuoksu houkuttelee kielenvievien herkkujen pariin, ohjelma huimaa päätä ja kaikki parhaat kaverit nauraa kyyneleet silmissä, ihan siinä sun vieressä. Viimeiset säkeet lauletaan loppuun, kunnes iltanuotion hiillos viimein hiipuu ja on aika kömpiä telttaan oman makuupussin syleilyyn, kuutamouinnille tai johtajakahvilan humuun.

Vuoden paras leiri järjestetään yhdessä Kavan, Mavan, Hahan, Loun, Mekän ja Kapon kanssa elokuun koittaessa. Leirin suunnittelu on jo käynnissä, ja tekijöitä kaivataan. Jos tunnet sisäisen äänesi huutavan kivan projektin pariin parhaimpien tyyppien kaa, varaa paikkasin parrasvaloissa pian, sillä parhaat nakit viedään käsistä.


Kesäleirikokous Kavan kololla 10.1. Kipistä paikalla 1 hlö.

Kommentoi

Kutka ja missä?

Aiheina: , , , | Kommentoi

Kokoustusta

Suunniteltiin 1.lk riihityksiä jo pariin otteeseen.

eli 26.12.2010 ekan kerran yhteensä 5hlö
ja sit 3.2.2011 elikkäs uuden vuoden puolella 3 henkee

Riihitykset lähestyy, jos tunnet piston sydämessäsi etkä ole käynyt 1.lk riihityksiä niin kipin kapin ilmottautumaan vipille, joukolle tai mulle

Aiheina: , , | Kommentoi

Automaattinen poissaolovastaus

Hei,

Yritit tavoittaa lippukuntamme hallitusta. Olemme lomalla, palaamme asiaan ensi vuonna. Kiitos yhteistyöstä ja rauhallista joulua!


Pulkkailtuaan tunnin letkassa, yksin, kaksin, kolmistaan tai koko porukalla, yli hyppyreiden ja päin puita, he kuoriutuivat lumipesujen kastelemista vaatteistaan ja valtasivat porealtaan. Vuoden viimeinen kokous pakettiin ja nokka kohti liukumäkiä. Siviiliuhreilta vältyttiin, ambulanssiakaan ei tarvittu. Eukalyptuksen tuoksuisina ja posket punaisina he palasivat kukin mihinkin onnellisina siitä, että jälleen yksi vuosi oli hoidettu kunnialla - ja ennen kaikkea tyylillä - loppuun asti.


Hallitus Serenassa 19.12., 8 henkilöä

2 kommenttia

Tampere

Veikka Gustafssonin frendi kertoi Etelä-Mantereen reissusta, Mt. Sisun valloittamisesta ja HYKSin kirurgien haavanompeluohjeista (appelsiineilla on hyvä harjoitella!). Pääministeri Kiviniemi tervehti, WOSMin patu Luc [Ljü:k] välitti maailmanjärjestöltä moikat. Tanhuttiin afrikkalaisittain ja vaalitentissä tulevat SP:n päättäjät laitettiin hikoilemaan. Innostuin vaeltajaohjelmasta. Buffetillallinen suli suussa ja Roverway kiinnosti. Lauantai-illan tulishown jälkeen bussi kotiin lähtikin ilman allekirjoittanutta ja muutamaa muuta, joten siltojen alle nukkumaan ja sanomalehteä peitoksi. Sunnuntaina vielä paikallisten vieraanvaraisuudesta nauttimista ja nokka kohti kotia.

Tätä ja paljon muuta tarjosi Lippukunnanjohtajatapaaminen ja SP:n jäsenkokous Tamperetalolla 20.-21.11.2010. 2 hlöä.

Aiheina: , , | 3 kommenttia

Hommia

18.11 Amiraali-ilta, 3henkeä. Mentiin tsekkailee John Nurmisen säätiön meriaiheisia artifakteja, joissa oli mm. 500 vuotta vanha merikartta suomenlahdesta. En ehkä ite lähtis sillä vetelee pitkin ulappaa.

15.11. Capellan katoksen laittoa, 2h. Riski biznez
11.11 Vimmakokous, 1hlö ja Capellan katoksen laittoa, 2hlö. Allekirjoittanut testasi vahingossa tikkaiden liukumäkiominaisuuksia ja totesi että mustelmia ja verenvuotahan se aiheuttaa
9.11. Strateginen kokous, 2hlö

1 kommentti

Haku