Kelluvien tyynyjen vika kokous ja levyraati

Levyraadin meiningeissä mentiin. Sipisä, kakkua, karkkia, popparia, keksejä ja limua!

Kommentoi

Jouluredun toinen päivä


7.12  40hlö kiljavalla

Tänään kävi pukki ja oli huikee iltaohjelma!!

Kommentoi

Blogi-kokous

15 hlö Harjoitellaan blogin päivittämistä kimpassa. Jee!!!

Aiheina: , , , | Kommentoi

Partio 3.0

14 hlö

Kommentoi

Jouluredun eka päivä

Hauskaa on ollut! Koettu on muun muassa lumiveistos skaba ja  ulkoleikkejä ensi lumessa. Uusiin kasvoihin tutustuttiin iltaohjelman leikeissä! Kaiken kukkuraksi ruoka on ollut todella hyvää, keittiölle kiitos!

1 kommentti

Kelluvat tyynyt megazonessa

02.12.13.     10hlö.        Salmisaari

Kelluvien tyynyjen erikoiskokous salmisaareen liikunta keskuksessa.

Kommentoi

Gaala 35-vuotiaalle

Juhlittiin Tiilitalin ravintolassa 35-vuotiasta Kipiä. Syötiin herkkuja ja jaettiin parhaita muistoja partioreissuilta.
Kuvakavalkadista löytyi paljon naurettavaa materiaalia.
Viiden vuoden päästä taas!

Aiheina: , , , , , | Kommentoi

Kisatoimitsijakurssilla 22.-24.12. 2 hlö

Viikonloppu kaviolahdessa. Ens vuoden Punkun johtaja ja tehtäväpäällikkö kipistä tutustuivat partiotaitokisajärjestelyiden ihmeelliseen maailmaan ja pääsivät kalvosulkeisten päätteeksi heiluttelemaan vihreitä tuomarointikorttejaan

Kommentoi

Tapiolan joulunavajaiset

23.11.     4hlö

Johtajien varainkeruu tapahtumassa mukana Tommi, Teemu ja vw-brothers.

Kommentoi

Iltanode: yösuunnistus

1 hlö.     19.11.      Pirttimäki

Aikuisten iltanodessa oli tällä erää luvassa yösuunnistusta. Koulusta suoraan sateiseen metsään hamuamaan rasteja. Mukavasti löytyivät ja mikä parasta, maalissa oli hernaria ja suklaabanaaneja. Oisko paremmin voinut tiistai-illan viettää - ei.

2 kommenttia

Haku